FANDOM

Darth Asteron to mroczny lord sithów, brat Evenga

Opis Edytuj

Darth Asteron walczy czerwonym mieczem świetlnym. Nosi czarny kaptur, pelerynę i ogólnie czarny strój. Ma stojące, czarne włosy i czerwone tęczówki (w przeciwieństwie do Evenga, który ma zielone). Kiedyś miał 2 czerwone miecze, ale stracił jeden podczas pamiętnej walki na Hoth kiedy to jego brat wytrącił mu miecz i zniszczonego wyrzucił w śnieg (miecz znalazł później Gami). Umie walczyć bardzo agresywnie i często wpada w furię. Po pokonaniu Evenga zupełnie oszalał.

Historia Edytuj

Darth Asteron właściwie nazywa się Asteron Damea. Miał brata bliźniaka Evenga z którym ciągle się spierał i kłócił. W końcu Eveng został Jedi a Asteron Sithem Stoczyli ze sobą zabójczy pojedynek na Hoth. Zwycięzcą okazał się być Darth Asteron, który z gigantycznym napadem furii zepchnął brata w głąb przepaści. Uciekł daleko do systemu Parapay i ukrył się na dzikiej planecie Parapay III. Będąc tam zupełnie zdziczał - zapanowała nad nim ogromna siła i agresja. Mieczem wybił całą faunę i florę planety, po czym odleciał na Parapay X - ostatnią planetę układu parapay i tam skrył się gdzieś w najgłębszych zakamarkach jaskiń tej planety. Przez życie w ciemności zaczął bać się swiatła - coraz rzadziej wychodził na zewnątrz. Stał się tak zdziczały, oszalały i antyspołeczny, że gadał sam do siebie. Pewnego jednak razu pewien przemytnik - Gan Jamona znalazł rozpadlinę w Parapay X i wszedł do środka zastając Asterona mamroczącego coś do siebie. Zainteresował się losem zwariowanego Sitha i mimo oporu zmusił go do opowiedzenia swoich dziejów. Wywiózł go z systemu Parapay i zabrał na Femtralopis - ogromą planetę i metropolię. Tam doprowadził go do normalnego stanu i "oswoił" ze światem żywych. Znów stał się starym dobrym Asteronem. Postanowił że zniszczy układ Parapay, bo kojarzy mu się z Evengiem i szaleństwem. Za pomocą The Sith Wraith - najmocniejszej bomby na świecie wysadził w drobny mak gwiazdę Parapay przez co system się zawalił i eksplodował. Gan nie mógł patrzeć na to co Asteron robi - a przecież to on go zrechabilitował. Postanowił go pokonać, lecz nie miał jak. Chciał więc wynająć płatnego mordercę jakim był Haalerdon Nemezis - najlepszy płatny morderca w Galaktyce. Zapłacił mu ile trzeba i nasłał go na cel. Haalerdon wyciągnął swoją broń - podwójny czerwony miecz, lecz Darth Asteron był sprytniejszy skutecznie bronił się przed atakami Nemezisa aż wkońcu przeszył go mieczem na wylot. Jamona osłupiał. Nie wierzył w to co się stało. Postanowił zapomnieć o całej sytuacji, lecz Asteron wyczuł, że to on nasłał na niego Nemezisa i chciał go zabić. Zaczął go gonić. Gan uratował się w ostatniej chwili - wsiadł do statku i odleciał w nieznane. Asteron po latach zapomniał o całej sytuacji...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki