FANDOM

Eveng Damea był jednym z wojowników Jedi. Brat Darth Astrona.

Eveng Damea
{{{image}}}
Główne informacje
Imię: Eveng
Nazwisko Damea
Płeć: Męska
Gatunek: człowiek
Wiek: 20 lat (nie żyje)
Broń: Podwójny, zielony miecz świetlny
Siła: średnia
Lokalizacja: zaświaty
Autor: Wielki Kylo Ren

Opis Edytuj

Jest on bliźniakiem Asterona Damea. Ma blond włosy i zielone oczy. Często nosił brązowy płaszcz Jedi i pelerynę. Był szybkim i zwinnym wojownikiem. Miał podwójny zielony miecz świetlny, musiał do niego zdobyć 4 kryształy - tak jak Darth Maul.

Historia Edytuj

Wstąpił do zakonu Jedi ponieważ kłócił się ze swym bratem Asteronem - który został sithem. Wyszkolił go Mistrz Faloan Dixatria - jeden z najwybitniejszych mistrzów władania mocą i mieczem świetlnym. Pod okiem Faloana, Eveng ćwiczył wszystkie style, rodzaje, odmiany i techniki walki mieczem, lecz pomimo starań nie opanował wszystkich. Szkolił się 2 lata by wreszcie zmieżyć się ze swoim bratem. Czekało na niego ostatnie zadanie - zdobycie 4 kryształów Furikastoria które naturalnie wystpują tylko w systemie Parapay na planetach Parapay I i Parapay II. Wyruszył tam na misję i powrócił dopiero po roku - te kryształy są bardzo twarde, rzadkie i cenne więc nie dziwota. Wkońcu był gotowy do walki z Darthem Asteronem. Spotkali się na Hoth i walczyli długo na śmierć i życie. Górą był zdecydowanie Eveng - wytrącił i zniszczył Asteronowi 1 z 2 jego mieczy i poważnie zranił go w twarz powodując bliznę. Jednak Asteron był znany z wielkich napadów gniewnej furii podczas walki - gniew dodał mu sił i pchnał mieczem Evenga prosto w przepaść. Tyle go widziano. Potem Astron udał się na Parapay III i tam się skrył wśród gęstej dżungli...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki