FANDOM

Tannader Gardeilen
{{{image}}}
Główne informacje
Imię: Tannader
Nazwisko Gardeilen
Płeć: Męska
Gatunek: Człowiek
Wiek: 56 lat (nie żyje)
Broń: Niebieski miecz świetlny
Siła: Duża
Lokalizacja: zaświaty
Autor: Wielki Kylo Ren
Tannader Gardeilen do wielki mistrz Jedi, który znany był w całej galaktyce, lecz umarł w tajemniczej śmierci.

HistoriaEdytuj

Należał do szlacheckiego rodu Gardeilenów. Jego ojciec był królem ogromnej planety Femtralopis. Jego matka nazywała się Elena Hi'tris i była mistrzynią Jedi. Ojciec zaś nazywał się Kael Gardeilen. Gdy Tannader był mały, jego ojciec zginął w zamachu zoorganizowanym przez niejakiego Dehana Olmeca - przywódcy anarchistów. Na planecie zapanowała anarchia i połowa ludności zginęła w wyniku bitew, głodu i nieładu politycznego. Panowała Wielka Wojna Gangów. Największym gangiem byli Anarchiści i dążyli do wiecznej anarchi i wojny. Każdy owoc czy kawałek chleba był tu skarbem. Matka Tannadera nauczyła go sztuki Jedi i przekazała mu całą swoją wiedzę. Podarowała mu także złoty miecz świetlny o niebieskiej klindze. Pewnego razu gdy jedno z niewielu drzew wypuściło owoce, każdy chciał trochę zerwać. Jednak podstępny Olmec wszystkich odganiał od drzewa oświadczając, że należy do niego. Tannader wściekł się i dostał wizji, że to on jest mordercą jego taty. Wpadł w ogromny szał i rzucił się na Olmeca pozbawiając go życia. Anarchiści upadli i wojny się skończyły. Tannader ogłosił się królem i obiecał, że przywróci planecie dawny cywilizowany wygląd. Rozpoczął intensywny trening Jedi pod okiem jego matki. Trenował całe noce i dnie. Ulepszył też swój miecz świetlny - był bardziej lekki. Pewnego dnia jednak jego matka umarła ze starości. Załamał się totalnie - wyrzekł się władzy, zamknął się w pałacu i trenował tam sam przez 3 lata nikogo nie wpuszczając. Wtedy objawiła mu się jego matka w postaci ducha mocy. Powiedziała mu, żeby poleciał do świątyni Jedi na Razzard aby zostać tam mistrzem. Stwierdził jednak, że "nie jest gotów" i trenował znowu kolejne 3 lata. Wkońcu 40 letni Tannader wyszedł z zamku bardziej umięśniony i z brodą. Kupił sobie statek i wyleciał na Razzard. Rada Jedi przyjęła go od razu, gdyż matka już opowiedziała radzie o nim. Został więc wielkim mistrzem i dostał swojego 1 padawana: 4-letniego Faloana Dixatria. Faloan był młody, lecz dużo już umiał. Szkolił się więc do 22 roku życia. 18 lat. Gdy Faloan został mistrzem uczył Evenga, a Tannader dostał nowego ucznia - Kanthora Kaah. Jednak odmówił szkolenia, gdyż Kaah był zupełnie niewrażliwy na moc. Wkurzony więc wyszedł ze świątyni. Tannader poszedł do swej kwatery na medytację. Zastał tam jednak człowieka w masce pilota TIE. Nie wiedział, że za maską kryje się sam Kaah. Wypalił z blastera i trafił Tannadera prosto w głowę zabijąc go. Nikt jednak niewiedział o tym, że zabójstwa dokonał właśne Kaah, więc śmierć Gardeilena pozostała dla wszystkich tajemnicą...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki